Більшість геометричних фігур, окрім тих, що мають у основі окружність, мають сторони та кути. Кількість та співвідношення між собою цих величин є основною ознакою фігури, яка дозволяє віднести її до того чи іншого типу або підтипу. Наприклад, три кути та три сторони є у трикутника, при чому якщо дві з них рівні між собою, а третя – ні, то це рівнобедрений трикутник. Ця вправа присвячена тренуванню вміння дитини впізнавати геометричні фігури, навіть якщо деякі з її сторін не зображені. На екрані дитина бачить викладену намальованими сірниками фігуру, у контурі якої бракує «деталей», тобто сірників, які зображають, скажімо, сторону квадрату. Учень має самостійно доповнити силует фігури, аби відновити її цілісність. Після цього дитина переходить до наступного етапу тренування ,на якому бачить на екрані вже іншу геометричну фігуру. Рух між етапами здійснюється незалежно від правильності відповіді дитини. Завдяки виконанню цієї вправи учень не тільки краще запамʼятовує вже вивчені фігури, а й вчиться впізнавати їх навіть у неповному вигляді та працювати з ними.
Учень/учениця: створює типові форми, фігури (наприклад, за допомогою паличок і глиняних кульок); малює фігури.