Учень/учениця: лічить до 100 одиницями і десятками.
Стандарти
Лічба та кількість предметів у сукупності
Назви чисел та правила лічби. Встановлення кількості предметів за допомогою лічби. Порівняння чисел.
-
Вчимося рахувати до 5
-
Рахуємо об'єкти до 5
-
Рахуємо об'єкти в таблиці до 5
-
Рахуємо об'єкти певного виду до 5
-
Розміщуємо фігури на фоні до 5
-
Додаємо до 5 пончиків у клітинки
-
Впізнаємо число до 5
-
Вивчаємо склад числа в межах 5
-
Вчимося рахувати до 10
-
Рахуємо фігури до 10
-
Розміщуємо фігури на малюнку
-
Рахуємо фігури в таблиці до 10
-
Додаємо до 10 пончиків у клітинки
-
Впізнаємо число до 10
-
Збільшуємо кількість на 1 в межах 10
-
Збільшуємо число на 1 в межах 10
-
Зменшуємо кількість на 1 в межах 10
-
Зменшуємо число на 1 в межах 10
-
Збільшуємо і зменшуємо кількість на 1 в межах 10
-
Збільшуємо і зменшуємо число на 1 в межах 10
-
Рахуємо вперед і назад до 10
-
Доповнюємо число до 10
-
Числова пряма в межах 10
-
Знаходимо "сусідів" числа в межах 10
-
Числові послідовності в межах 10
-
Назви чисел до 10
-
Склад чисел від 6 до 10
-
Знаходимо пропущене число в межах 10
-
Рахуємо фігури до 20
-
Рахуємо фігури в таблиці до 20
-
Додаємо до 20 пончиків у клітинки
-
Впізнаємо число до 20
-
Рахуємо вперед і назад до 20
-
Числова пряма в межах 20
-
"Сусіди" числа в межах 20
-
Додаємо пропущене число в межах 20
-
Розташуй числа до 20
-
Рахуємо десятками і одиницями до 20
-
Склад чисел від 11 до 20
-
Рахуємо до 30
-
Рахуємо до 100
-
Вибери, де на 1 більше до 100
-
Встав пропущене число в таблицю 100
-
Числова пряма в межах 100
-
Підрахунок по 2
-
Підрахунок по 5
-
Підрахунок по 10
-
Підрахунок по 2, 5 і 10
-
Знаходження кількості необхідних фігур
Учень/учениця: лічить вперед, починаючи з заданого числа в межах відомої послідовності (замість того, щоб почати з 1).
-
Впізнаємо число до 10
-
Збільшуємо кількість на 1 в межах 10
-
Збільшуємо число на 1 в межах 10
-
Зменшуємо кількість на 1 в межах 10
-
Зменшуємо число на 1 в межах 10
-
Збільшуємо і зменшуємо кількість на 1 в межах 10
-
Збільшуємо і зменшуємо число на 1 в межах 10
-
Рахуємо вперед і назад до 10
-
Доповнюємо число до 10
-
Числова пряма в межах 10
-
Знаходимо "сусідів" числа в межах 10
-
Числові послідовності в межах 10
-
Знаходимо пропущене число в межах 10
-
Впізнаємо число до 20
-
Рахуємо вперед і назад до 20
-
Числова пряма в межах 20
-
"Сусіди" числа в межах 20
-
Додаємо пропущене число в межах 20
-
Склад чисел від 11 до 20
-
Вибери, де на 1 більше до 100
-
Встав пропущене число в таблицю 100
-
Числова пряма в межах 100
Учень/учениця: записує числа від 0 до 20; визначає кількість предметів у вигляді числа від 0-20 (де 0 позначає відсутність будь-яких об'єктів).
-
Вчимося рахувати до 5
-
Рахуємо об'єкти до 5
-
Рахуємо об'єкти в таблиці до 5
-
Рахуємо об'єкти певного виду до 5
-
Впізнаємо число до 5
-
Вивчаємо склад числа в межах 5
-
Вчимося рахувати до 10
-
Рахуємо фігури до 10
-
Впізнаємо число до 10
-
Рахуємо вперед і назад до 10
-
Доповнюємо число до 10
-
Знаходимо "сусідів" числа в межах 10
-
Числові послідовності в межах 10
-
Склад чисел від 6 до 10
-
Знаходимо пропущене число в межах 10
-
Рахуємо фігури до 20
-
Рахуємо фігури в таблиці до 20
-
Додаємо до 20 пончиків у клітинки
-
Впізнаємо число до 20
-
Рахуємо вперед і назад до 20
-
"Сусіди" числа в межах 20
-
Додаємо пропущене число в межах 20
-
Розташуй числа до 20
-
Назви чисел до 20
-
Рахуємо десятками і одиницями до 20
-
Склад чисел від 11 до 20
-
Підрахунок по 2
-
Підрахунок по 5
-
Сортування чисел до 10
Учень/учениця: називає числа в прямому порядку при лічбі об'єктів, поєднуючи кожен об'єкт з одною і тільки одною назвою числа і назву кожного числа з одним і тільки одним об'єктом.
-
Вчимося рахувати до 5
-
Рахуємо об'єкти до 5
-
Рахуємо об'єкти в таблиці до 5
-
Рахуємо об'єкти певного виду до 5
-
Розміщуємо фігури на фоні до 5
-
Додаємо до 5 пончиків у клітинки
-
Впізнаємо число до 5
-
Вивчаємо склад числа в межах 5
-
Вчимося рахувати до 10
-
Рахуємо фігури до 10
-
Розміщуємо фігури на малюнку
-
Додаємо до 10 пончиків у клітинки
-
Впізнаємо число до 10
-
Збільшуємо число на 1 в межах 10
-
Збільшуємо і зменшуємо кількість на 1 в межах 10
-
Збільшуємо і зменшуємо число на 1 в межах 10
-
Рахуємо вперед і назад до 10
-
Знаходимо "сусідів" числа в межах 10
-
Знаходимо пропущене число в межах 10
-
Рахуємо фігури до 20
-
Рахуємо фігури в таблиці до 20
-
Додаємо до 20 пончиків у клітинки
-
Впізнаємо число до 20
-
"Сусіди" числа в межах 20
-
Рахуємо до 30
-
Рахуємо до 100
-
Порівняння груп предметів за кількістю
-
Знаходження кількості необхідних фігур
-
Сортування чисел до 20
-
Сортування чисел до 50
-
Лічба монет - 1 копійка
-
Лічба монет - 1 і 2 копійки
-
Лічба монет - 1, 2 і 5 копійок
-
Лічба всіх монет
-
Лічба групи монет
-
Обмін групи монет на інші
-
Порівняння монет
-
Купюри 1 та 2 гривні
-
Купюри 1, 2 та 5 гривні
-
Ціни і гроші
-
Купуємо максимально багато
-
Рахуємо сторони
Учень/учениця: розуміє, що назва останнього числа показує кількість об'єктів, що підлягають рахунку, а кількість об'єктів однакова, незалежно від їх розташування або порядку, в якому вони були підраховані.
-
Вчимося рахувати до 5
-
Рахуємо об'єкти до 5
-
Рахуємо об'єкти в таблиці до 5
-
Рахуємо об'єкти певного виду до 5
-
Вивчаємо склад числа в межах 5
-
Вчимося рахувати до 10
-
Рахуємо фігури до 10
-
Розміщуємо фігури на малюнку
-
Додаємо до 10 пончиків у клітинки
-
Впізнаємо число до 10
-
Збільшуємо кількість на 1 в межах 10
-
Доповнюємо число до 10
-
Рахуємо фігури до 20
-
Рахуємо фігури в таблиці до 20
-
Рахуємо десятками і одиницями до 20
-
Рахуємо до 30
-
Рахуємо до 100
-
Підрахунок по 2
-
Підрахунок по 5
-
Підрахунок по 10
-
Підрахунок по 2, 5 і 10
-
Порівняння груп предметів за кількістю
-
Знаходження кількості необхідних фігур
Учень/учениця: розуміє, що кожне наступне число показує кількість на один більше.
-
Збільшуємо кількість на 1
-
Збільшуємо число на 1 в межах 5
-
Зменшуємо кількість на 1 в межах 5
-
Зменшуємо число на 1 в межах 5
-
Збільшуємо кількість на 1 в межах 10
-
Збільшуємо число на 1 в межах 10
-
Зменшуємо кількість на 1 в межах 10
-
Зменшуємо число на 1 в межах 10
-
Збільшуємо і зменшуємо кількість на 1 в межах 10
-
Збільшуємо і зменшуємо число на 1 в межах 10
-
Рахуємо вперед і назад до 10
-
Знаходимо "сусідів" числа в межах 10
-
Числові послідовності в межах 10
-
Знаходимо пропущене число в межах 10
-
Рахуємо фігури до 20
-
Рахуємо фігури в таблиці до 20
-
Рахуємо вперед і назад до 20
-
"Сусіди" числа в межах 20
-
Додаємо пропущене число в межах 20
-
Розташуй числа до 20
-
Вибери, де на 1 більше до 100
-
Встав пропущене число в таблицю 100
-
Більше чи менше?
-
Сортування чисел до 20
-
Сортування чисел до 50
-
Лічба монет - 1 копійка
-
Лічба монет - 1 і 2 копійки
-
Лічба монет - 1, 2 і 5 копійок
-
Рахуємо сторони
Учень/учениця: відповідає на питання «скільки?» у заданому напрямку лічби. Питання про 20 об'єктів, розташованих в лінію, прямокутну рамку або коло, або про 10 об'єктів в розсіяною конфігурацією; лічба від 1-20, лічба розкиданих об'єктів.
-
Вчимося рахувати до 5
-
Рахуємо об'єкти до 5
-
Рахуємо об'єкти в таблиці до 5
-
Рахуємо об'єкти певного виду до 5
-
Додаємо до 5 пончиків у клітинки
-
Впізнаємо число до 5
-
Вивчаємо склад числа в межах 5
-
Вчимося рахувати до 10
-
Рахуємо фігури до 10
-
Додаємо до 10 пончиків у клітинки
-
Впізнаємо число до 10
-
Рахуємо вперед і назад до 10
-
Доповнюємо число до 10
-
Рахуємо фігури до 20
-
Рахуємо фігури в таблиці до 20
-
Додаємо до 20 пончиків у клітинки
-
Впізнаємо число до 20
-
Рахуємо десятками і одиницями до 20
-
Рахуємо до 30
-
Порівняння груп предметів за кількістю
-
Знаходження кількості необхідних фігур
-
Додаємо фігуру
Учень/учениця: визначає, чи є кількість об'єктів в одній групі більше, менше або дорівнює кількості об'єктів в іншій групі, наприклад, за допомогою зіставлення і лічбі.
-
Збільшуємо кількість на 1
-
Збільшуємо число на 1 в межах 5
-
Зменшуємо кількість на 1 в межах 5
-
Зменшуємо число на 1 в межах 5
-
Збільшуємо кількість на 1 в межах 10
-
Збільшуємо число на 1 в межах 10
-
Зменшуємо кількість на 1 в межах 10
-
Зменшуємо число на 1 в межах 10
-
Збільшуємо і зменшуємо кількість на 1 в межах 10
-
Збільшуємо і зменшуємо число на 1 в межах 10
-
Впізнаємо число до 20
-
Вибери, де на 1 більше до 100
-
Чи достатня кількість?
-
Більше чи менше?
-
Більше-менше (порівняння з лічбою)
-
Віршовані задачі на порівняння
-
Порівняння груп предметів за кількістю
-
Більш менш ймовірно
-
Додаємо фігуру
Учень/учениця: порівнянює два числа від 1 до 10, представлених у вигляді написаних цифр.
Числа та операції в десятковій системі
Учень/учениця: додає і розкладає числа від 11 до 19 на десятки та одиниці, наприклад, за допомогою предметів чи малюнків; записує двоцифрове число у вигляді суми розрядних доданків; складає запис виду 18 = 10 + 8 у вигляді малюнка або рівняння; розуміє, що ці числа складаються з десятка і з однієї, двох, трьох, чотирьох, п'яти, шести, семи, восьми, або дев'яти одиниць.
Вимірювання і величини
Опис та порівняння вимірюваних предметів. Класифікація предметів і лічба кількості предметів у групах.
Учень/учениця: описує вимірювані характеристики об'єктів, таких як довжина або вага; описує декілько вимірюваних характеристик одного об'єкта.
-
Послідовність за розміром
-
Виміри. Довше/коротше
-
Виміри. Вище/нижче
-
Виміри. Важче/легше
-
Місткість
-
Предмети на дотик. М'який/твердий
-
Порівняння розмірів/ваги
-
Міряємо за допомогою інших предметів
-
Напрямок. Вгору/вниз
-
Напрямок. Ліворуч/праворуч
-
Напрямок. Знаходження предмета
-
Місткість: що поміститься в коробку?
-
Вимірюємо лінійкою предмет
-
Маса
Учень/учениця: порівнює два предмета з вимірною характеристикою загального, щоб побачити, який предмет має характеристику "більше"/"менше", і описати різницю. Наприклад, пряме порівняння висоти двох дітей і опис однієї дитини як вищої/нижчої.
-
Виміри. Довше/коротше
-
Виміри. Вище/нижче
-
Виміри. Важче/легше
-
Місткість
-
Предмети на дотик. М'який/твердий
-
Порівняння розмірів/ваги
-
Міряємо за допомогою інших предметів
-
Напрямок. Вгору/вниз
-
Напрямок. Ліворуч/праворуч
-
Напрямок. Знаходження предмета
-
Розташовуємо тварин від найменшого до найбільшого
-
Місткість: що поміститься в коробку?
Учень/учениця: розбиває предмети на групи; лічить кількість предметів в кожній групі і сортує групи за кількістю.
-
Рахуємо десятками і одиницями до 20
-
Чи достатня кількість?
-
Більше чи менше?
-
Порівняння груп предметів за кількістю
-
Відтворення графіків
-
Використання графіків при лічбі
-
Більш менш ймовірно
-
Сортування за призначенням
-
Додаємо фігуру
-
Обираємо зайве: за кольором
-
Обираємо зайве: за призначенням
-
Обираємо зайве: створено людиною
-
Обираємо зайве: створено природою
Геометричні фігури
Розпізнання форм оточуючих предметів. Аналіз, порівняння, зображення та створення форм.
Учень/учениця: визначає розміщення предметів у просторі і на площині, використовуючи назви форм; встановлює відношення між предметами, розміщеними на площині та в просторі, використовуючи такі терміни як: лівіше, правіше, вище, нижче, поруч, попереду, позаду.
-
Послідовність за кольором
-
Послідовність за розміром
-
Послідовність за формою
-
Наступна форма послідовності
-
Заверши послідовність
-
Заповнюємо останню частину послідовності
-
Ліворуч, посередині або праворуч
-
Зверху, посередині або знизу
-
Розташування у сітці
-
Всередині або ззовні
-
Знаходимо об'єкт, який знаходиться поруч
-
Нижче або вище
-
Попереду/Позаду
-
Сидить/Лежить/Стоїть
-
Під/Над
-
Знаходимо скарб
-
Напрямок. Ліворуч/праворуч
-
Напрямок. Знаходження предмета
-
Однакові форми фігур
-
Різні форми фігур
-
Хто знаходиться найближче?
Учень/учениця: вживає у мовленні відповідні назв фігур, незалежно від їх орієнтації або загального розміру.
-
Послідовність за кольором
-
Послідовність за розміром
-
Послідовність за формою
-
Наступна форма послідовності
-
Заверши послідовність
-
Заповнюємо останню частину послідовності
-
Сидить/Лежить/Стоїть
-
Знаходимо скарб
-
Однакові форми фігур
-
Різні форми фігур
-
Визначаємо форму
-
Геометрія навколо нас
-
Знаходимо об'ємну фігуру
-
Фігури у житті
Учень/учениця: розпізнає і описує двовимірні фігури (наприклад двовимірний літак) та просторові фігури (куб, куля).
-
Сортування за призначенням
-
Геометрія навколо нас
-
Знаходимо об'ємну фігуру
-
Співвідношення об'ємних фігур та фігур на площині
-
Фігури у житті
Учень/учениця: аналізує і порівнює дво-тривимірні фігури, різних розмірів і орієнтацій, використовуючи неформальну мову, щоб описати їх подібності, відмінності, деталі (наприклад, кількість сторін і вершин/кутів), та інші характеристики (наприклад, мають сторони рівної довжини).
-
Однакові форми фігур
-
Різні форми фігур
-
Переміщення однакових чи різних предметів
-
Закриваємо вирізані форми
-
Однакові чи різні форми
-
Вибір за кольором
-
Сортування за кольором
-
Сортування за формою
-
Сортування за формою або кольором
-
Сортування за формою та кольором
-
Знаходження кількості необхідних фігур
-
Рахуємо сторони
-
Рахуємо кути
-
Порівнюємо сторони і кути
-
Введення в симетрію
-
Симетрія геометричних фігур
-
Симетрія в житті
-
Співвідношення об'ємних фігур та фігур на площині
-
Додаємо фігуру
-
Знаходимо зайве. На уважність
-
Обираємо геометричну фігуру
-
Обираємо зайве: за кольором
-
Обираємо зайве: створено людиною
Учень/учениця: створює типові форми, фігури (наприклад, за допомогою паличок і глиняних кульок); малює фігури.
Учень/учениця: складає прості форми для створення інших. Наприклад, "З'єднай ці два трикутника таким чином, щоб вони утворили прямокутник".
Арифметичні дії
Учень/учениця: розуміє операції додавання і віднімання об'єктів, пальців, уявних образів, малюнків, звуків (наприклад, ударів), розігруючи ситуації, словесні пояснення, вирази або рівняння.
-
Доповнюємо число до 10
-
Рахуємо десятками і одиницями до 20
-
Склад чисел від 11 до 20
-
Підрахунок по 2
-
Підрахунок по 5
-
Підрахунок по 10
-
Додавання малюнків до 5
-
Порівняння прикладів на додавання в межах 5
-
Додавання пропущеної складової приклада до 5 (малюнки)
-
Віршовані задачі на додавання в межах 5
-
Додавання малюнків до 10
-
Обираємо приклад в межах 10
-
Утворюємо число в межах 10
-
Заповнюємо пропуск малюнком до 10
-
Віднімання зображень в межах 5
-
Заповнюємо пропуск малюнком до 5
-
Обираємо відповідний приклад в межах 5
-
Утворюємо число відніманням в межах 5
-
Задачі на віднімання у межах 5
-
Віршовані задачі на віднімання до 5
-
Віднімання зображень в межах 10
-
Заповнюємо пропуск цифрою в межах 10
-
Послідовне віднімання двох чисел в межах 10
-
Обираємо відповідний приклад в межах 10
-
Заповнюємо пропуск малюнком в межах 10
-
Задачі на віднімання у межах 10
-
Віршовані задачі на віднімання до 10
-
Утворюємо число відніманням в межах 10
-
Розташовуємо тварин від найменшого до найбільшого
-
Купуємо максимально багато
-
Прості логічні задачі
Учень/учениця: виконує арифметичні дії на додавання і віднімання в межах 10, наприклад, за допомогою предметів чи малюнків, щоб уявляти завдання.
-
Доповнюємо число до 10
-
Додавання малюнків до 5
-
Додавання чисел в межах 5
-
Порівняння прикладів на додавання в межах 5
-
Додавання пропущеної складової приклада до 5 (цифри)
-
Віршовані задачі на додавання в межах 5
-
Утворюємо число в межах 5
-
Додавання малюнків до 10
-
Додавання чисел до 10
-
Обираємо приклад в межах 10
-
Утворюємо число в межах 10
-
Заповнюємо пропуск малюнком до 10
-
Віднімання зображень в межах 5
-
Послідовне віднімання 2-х чисел до 5
-
Заповнюємо пропуск цифрою в межах 5
-
Заповнюємо пропуск малюнком до 5
-
Обираємо відповідний приклад в межах 5
-
Утворюємо число відніманням в межах 5
-
Задачі на віднімання у межах 5
-
Віршовані задачі на віднімання до 5
-
Віднімання зображень в межах 10
-
Заповнюємо пропуск цифрою в межах 10
-
Послідовне віднімання двох чисел в межах 10
-
Обираємо відповідний приклад в межах 10
-
Заповнюємо пропуск малюнком в межах 10
-
Задачі на віднімання у межах 10
-
Утворюємо число відніманням в межах 10
-
Розташовуємо тварин від найменшого до найбільшого
Учень/учениця: утворює рівності на основі складу числа; розкладає числа на менші або рівні 10 по парах більш ніж одним способом, наприклад, за допомогою предметів чи малюнків. Наприклад, 5 = 2 + 3 і 5 = 4 + 1.
-
Порівняння прикладів на додавання в межах 5
-
Додавання пропущеної складової приклада до 5 (малюнки)
-
Додавання пропущеної складової приклада до 5 (цифри)
-
Віршовані задачі на додавання в межах 5
-
Утворюємо число в межах 5
-
Додавання чисел до 10
-
Обираємо приклад в межах 10
-
Утворюємо число в межах 10
-
Заповнюємо пропуск малюнком до 10
-
Послідовне віднімання 2-х чисел до 5
-
Обираємо відповідний приклад в межах 5
-
Утворюємо число відніманням в межах 5
-
Віднімання зображень в межах 10
-
Заповнюємо пропуск цифрою в межах 10
-
Рівності та нерівності
-
Знаходимо помилку
-
Додай правильний знак
Учень/учениця: для будь-якого числа від 1 до 9 визначає число, щоб отримати 10, наприклад, за допомогою предметів чи малюнків, і записує відповідь за допомогою малюнка або рівняння.
-
Додавання малюнків до 10
-
Додавання чисел до 10
-
Утворюємо число в межах 10
-
Заповнюємо пропуск малюнком до 10
-
Вставляємо доданок, щоб отримати 10
-
Послідовне віднімання 2-х чисел до 5
-
Віршовані задачі на віднімання до 5
-
Віднімання зображень в межах 10
-
Обираємо відповідний приклад в межах 10
-
Віршовані задачі на віднімання до 10
-
Утворюємо число відніманням в межах 10
Учень/учениця: швидко додаває та віднімає в межах 5.
-
Додавання малюнків до 5
-
Додавання чисел в межах 5
-
Порівняння прикладів на додавання в межах 5
-
Додавання пропущеної складової приклада до 5 (цифри)
-
Віршовані задачі на додавання в межах 5
-
Утворюємо число в межах 5
-
Віднімання зображень в межах 5
-
Послідовне віднімання 2-х чисел до 5
-
Заповнюємо пропуск цифрою в межах 5
-
Заповнюємо пропуск малюнком до 5
-
Обираємо відповідний приклад в межах 5
-
Утворюємо число відніманням в межах 5
-
Задачі на віднімання у межах 5
-
Віршовані задачі на віднімання до 5
