Дитина вже знає про поняття часу, розуміє, що він вимірюється за допомогою годин, хвилин та секунд, може навіть самостійно сказати, котра година. Але у сприйнятті часу за допомогою годинників є один нюанс. Тільки електронний тип показує, чи це девʼята година дня чи ночі. Аналогові, тобто ті, які вказують на час за допомогою стрілок, цього не роблять. Якщо годинна стрілка вказує на цифру «9», це може бути і девʼята година, і двадцять перша. Щоб зрозуміти, коли який випадок настає, треба уточнити пору доби. На екрані учень бачить аналоговий годинник, на якому зображено, котра година. Дитині задається про це питання, у формулюванні якого вказується, що це година денної, або ж нічної половини доби. Учень має звернути на це увагу, і вибрати з двох варіантів правильний. Наприклад, якщо задається питання про годину дня, то годинна стрілка на цифрі «2» буде означати, що наразі 14 година. Таким чином за допомогою цього завдання розвивається логічне мислення, вміння аналізувати та краще розуміти час. Також дитина вчиться розуміти показання аналогового годинника, у якому 12 цифр, хоча годин у добі, як вже має знати учень, 24. На добу вказують й додаткові деталі малюнка, наприклад, місяць - на ніч.
Учень/учениця: знає назви днів тижня та їх послідовність; знає, що доба, тиждень, година – одиниці вимірювання часу; визначає час за годинником з точністю до годин, записує його результати; використовує у записах скорочене позначення одиниць вимірювання часу (год); використовує знання про вивчені величини при розв'язуванні практично - зорієнтованих задач.