Чи не найчастіше знання з математики потрібні у повсякденному житті для того, щоб виконувати операції з грошима. При цьому самі по собі гроші, як купюри, так і монети, є досить складними для дитячого сприйняття обʼєктами. Ця вправа є базовим тренажером, який використовується для того, щоб навчити учня впізнавати номінал монет. На екрані дитина бачить кілька різних монет української валюти. Вони зображені реалістично: відтворено колір металу, номінал та стилістичне оформлення кожної. Під цим рядом монет знаходиться персонаж, якому у ході виконання цієї вправи дитина і має передати монету певного номіналу. Таким чином це завдання ускладнюється наявністю додаткового героя та стає більш цікавим для дитини. Коли учень робить свій вибір та передає монету персонажу, то переходить до наступного рівня вправи, на якому на моніторі зʼявляється інший персонаж та новий ряд копійок. Перехід на новий рівень здійснюється незалежно від того, чи правильну відповідь надав учень у минулому етапі. Це завдання дозволяє закріпити знання про гроші та впізнавати номінал копійок із легкістю.
Учень/учениця: утворює числа 11-100 з десятків та одиниць при виконанні практичних вправ (з використанням паличок, намистинок тощо); знає назви чисел 11-100; називає числа від 11 до 100 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 100; утворює двоцифрове число додаванням числа 1 до попереднього числа, відніманням числа 1 від наступного числа; читає і записує числа від 1 до 100.
Учень/учениця: знає, що товари мають вартість, виражену грошовими одиницями; знає, що одиницями вартості товару є гривня, копійка, їх скорочене позначення (грн, к.) та співвідношення між ними; виконує найпростіші розрахунки з використанням монет і купюр використовує знання про вивчені величини при розв’язуванні практично-зорієнтованих задач розрізняє поняття «монета» і «копійка».