Кутом умово можна назвати точку, на якій сходяться дві сторони геометричної фігури. Кількість кутів є важливою характеристикою фігури, адже саме вона визначає не тільки особливості її будови на приналежність до певного типу фігур, а й інколи навіть саму її назву. Наприклад, «трикутник» – фігура, у якої є три кути. Отже вміння рахувати кути є дуже важливим для самого сприйняття геометричних фігур. Саме розвитку цього вміння й присвячена дана вправа. На екрані учень бачить певну геометричну фігуру. Дитина має виділити її кути та порахувати їх, після чого відповісти на питання про кількість кутів на цій фігурі. Після цього дитина переходить на наступний етап вправи, на якому побачить на моніторі нову фігуру, кількість кутів якої відрізнятиметься від минулої. Тож завдяки різноманіттю фігур на кожному з етапів вправи дитина має можливість краще ознайомитись з геометричними фігурами, базовими елементами їхнього будівництва та до того ж повторити лічбу. При цьому навіть якщо на певному етапі дитина заплутається та дасть невірну відповідь, вона все рівно перейде до наступного етапу вправи. Тож учень має змогу розвивати сприйняття геометрії.
Учень/учениця: аналізує і порівнює дво-тривимірні фігури, різних розмірів і орієнтацій, використовуючи неформальну мову, щоб описати їх подібності, відмінності, деталі (наприклад, кількість сторін і вершин/кутів), та інші характеристики (наприклад, мають сторони рівної довжини).