Час є досить загадковим явищем, яке не є вивченим навіть найліпшими вченими світу. Але з виміром часу всі люди стикаються кожного дня. І всі виміри так чи інакше повʼязані з природою. Години, наприклад, повʼязані з добою. Але окрім цього, є ще один тип виміру часу, а саме – через сезони. Протягом одного року змінюється чотири сезони: зима, весна, літо та осінь. Дитина вже знає про це, але ця вправа має на меті допомогти їй вивчити порядок цих сезонів. На екрані учень бачить деякі з цих назв, які мають своє індивідуальне оформлення. Наприклад, слово «зима» знаходиться поряд зі сніжинкою , а біля слова «осінь» зображено опале жовте листя. Завдання учня полягає у тому, щоб вказати, який сезон йде після, або до вказаного у завданні. Коли дитина робить свій вибір, то переходить на наступний етап вправи. Назви на екрані змінюються, як і завдання. Скажімо, якщо на минулому рівні треба було вказати, який сезон йде після осені,то на новому учень вже має відповісти на питання, що передує літу. Таке різноманіття не тільки допомагає дитині зберегти інтерес до цієї вправи, а й стимулює краще запамʼятовування здобутої інформації.
Учень/учениця: знає назви днів тижня та їх послідовність; знає, що доба, тиждень, година – одиниці вимірювання часу; визначає час за годинником з точністю до годин, записує його результати; використовує у записах скорочене позначення одиниць вимірювання часу (год); використовує знання про вивчені величини при розв'язуванні практично - зорієнтованих задач.