У році чотири сезони, які є природними явищами, що використовуються людьми для виміру часу. Але разом з тим кожний сезон має свої особливості, зокрема, погодні та температурні умови, зумовлені кліматом. Ці умови знайомі дитині, яка має певні асоціації з кожним сезоном. На екрані дитина бачить набір предметів, які вельми відрізняються один від одного, але кожен може має чітку асоціацію з певною порою року. Наприклад, сніжинка та санки, пролісок та жовте листя. Над зображенням цих предметів учень бачить яскравий фон, на якому є надпис певного сезону. Мета дитини: вибрати та перемістити до цієї картинки ті предмети, що повʼязані з цим конкретним сезоном. Це завдання має на меті розвиток та закріплення у свідомості дитини чітких асоціативних звʼязків, які досі існували на поверхневому рівні. Також ця вправа розвиває увагу учня, вміння зосереджуватись.
Учень/учениця: знає назви днів тижня та їх послідовність; знає, що доба, тиждень, година – одиниці вимірювання часу; визначає час за годинником з точністю до годин, записує його результати; використовує у записах скорочене позначення одиниць вимірювання часу (год); використовує знання про вивчені величини при розв'язуванні практично - зорієнтованих задач.