Вміння сприймати дані про час, які вказуються на годиннику, є дуже важливим для дитини не тільки як спосіб тренування памʼяті, а й для використання у житті кожного дня. На екрані учень бачить малюнок електронного годинника. Час, показаний на ньому, зображується не повно, тобто є пропущені цифри, на місці яких пустоти. Під малюнком міститься два варіанти відповіді на те, котра година вказана на годиннику. Таким чином це завдання є дворівневим, при чому рівні залежать один від одного. Один з варіантів часу, що вказаний під годинником, більше подібний до правильного. З іншого боку, учень має з чим порівняти обидва варіанти, і вибрати більш правильний. Наприклад, на електроному годиннику пропущена перша цифра, тож вигляд він має такий: _0:00. Перший варіант - помістити на пусте місце одиничу, а другий - вісімку. Вісімка не підходить, адже годинник не показує 80 годин. Тож правильний варіант - вибрати одиничку, яка, ставши на своє місце, буде означати десять годин, нуль хвилин. Коли дитина робить це, то незалежно від правильності відповіді переходить до наступного етапу вправи, де на годиннику, що зображується на екрані, вказаний вже інший час.
Учень/учениця: знає назви днів тижня та їх послідовність; знає, що доба, тиждень, година – одиниці вимірювання часу; визначає час за годинником з точністю до годин, записує його результати; використовує у записах скорочене позначення одиниць вимірювання часу (год); використовує знання про вивчені величини при розв'язуванні практично - зорієнтованих задач.