Коли дитина вже навчилась визначати час, наступний етап полягає у тому, щоб вміти використовувати ці показання у повсякденному житті задля розуміння того, як вимірюється час подій, дій, зустрічей тощо. Ця вправа має на меті саме тренування практичних навичок дитини у розумінні часу. На екрані учень бачить певне зображення, наприклад, тваринку, яка грається. Поряд з малюнком вказано, о котрій годині гра відбувалася. Під малюнком знаходяться годинники. Учень має вибрати серед них той, дані якого співпадають з часом, вказаним у завданні. Ця вправа має певне сюжетне ускладнення, яке стимулює дитину використовувати свої знання про час у конкретній ситуації. Це також стимулює учня більше докладати зусиль для збереження концентрації на завданні. Важливо, що завдяки цьому завданню дитина вчиться співзіставляти події з даними годинників, а ті, в свою чергу, з періодом доби. Це робить усвідомлення часу більш повним та допоможе дитині краще та ефективніше працювати з годинниками у житті.
Учень/учениця: знає назви днів тижня та їх послідовність; знає, що доба, тиждень, година – одиниці вимірювання часу; визначає час за годинником з точністю до годин, записує його результати; використовує у записах скорочене позначення одиниць вимірювання часу (год); використовує знання про вивчені величини при розв'язуванні практично - зорієнтованих задач.