Це завдання дає можливість дитині закріпити у памʼяті основи геометрії. Дана вправа присвячена основним двовимірним фігурам. На екрані зображено ряд фігур, які суттєво відрізняються одна від одної за всіма параметрами геометрії: кількість кутів, сторін та їхнє співвідношення. Над цим рядом фігур розміщене завдання, у якому вказано, яку саме фігуру потрібно знайти, наприклад, квадрат чи прямокутник. Дитина виділяє потрібну, на її думку, фігуру, аби продовжити завдання й перейти до наступного його етапу. Учень на наступному рівні вправи бачить на екрані вже інші фігури, а також змінюється і завдання. Таким чином у ході виконання цієї вправи досягається різноманіття викладеного матеріалу, завдяки чому зберігається цікавість дитини до завдання і стимулюється розвиток її концентрації. Важливо, що дитина переходить до наступного етапу вправи незалежно від того, чи правильну відповідь вона надала на минулому. При цьому фігури мають цікаве кольорове забарвлення, відрізняючись одна від одної і за кольором, аби дитині було легше на них зосередитись.
Учень/учениця: вживає у мовленні відповідні назв фігур, незалежно від їх орієнтації або загального розміру.