Ця вправа має на меті покращити розуміння дитини оточуючого світу. Вже знаючи, що деякі предмети, з якими учень стикається кожного дня, були виготовлені людиною, він тепер має навчитись за допомогою цієї вправи визначати, з якого саме матеріалу виготовили той чи інший обʼєкт. Для цього на екрані зображено групу предметів. Всі вони є рукотворними, але виготовленими з різних матеріалів. Під малюнком знаходиться завдання до конкретного етапу. У завданні вказано, з якого матеріалу має бути предмет, що дитина повинна вибрати. Зробивши свій вибір, учень переходить після цього до наступного етапу завдання (незалежно від правильності прийнятого рішення), на якому на малюнку змінюється як набір предметів, так і завдання. Тобто якщо на минулому етапі треба було знайти єдиний металевий обʼєкт, то на наступному учень має відшукати вже предмет із пластику, або, наприклад, дерева. Всі обʼєкти, що використовуються у завданні, знайомі дитині та виконані у приємній манері, з багатою деталізацією та яскравим кольоровим оформленням.
Учень/учениця: називає ознаки об’єктів навколишнього світу: форма, розмір, колір тощо; розпізнає об’єкти навколишнього світу за розміром, формою, призначенням, кольором тощо.
Учень/учениця: визначає спільні та відмінні ознаки об’єктів навколишнього світу.