Додавання – одна із основних арифметичних дій. Під час неї знаходиться сума двох або більше чисел. Сума двох чисел – це результат додавання. І одну й ту саму суму можна дістати шляхом додавання різних чисел. Наприклад, і якщо додати дві пʼятірки, і якщо додати шістку та четвірку, в результаті в обох випадках вийде десять у сумі цієї дії. У ході виконання даної вправи учень має вибрати з-поміж кількох прикладів саме ті, які у результаті додавання мають десять. Учень бачить на екрані кілька чисел. Одна пара при додаванні утворює десять. Її і має знайти дитина. Знайшовши вірний рпиклад, учень обирає ці дві цифри, після чого переходить до наступного етапу вправи. Важливо, що на кожному етапі перед учнем інший набір цифр, але от сума, до якої треба призвести дві з них, завжди одна й та сама – це десять. При цьому навіть якщо дитина зробить невірний вибір та виділить не ту пару чисел, вона все рівно перейде до наступного етапу вправи – але вже після того, як побачить на екрані вірну відповідь, коли потрібна пара цифр стане виділеною. Тож учень має змогу вчитись на власних помилках і використовувати набутий досвід тут же.
Учень/учениця: розуміє конкретний зміст дій додавання та віднімання; обирає малюнок, схему, які ілюструють арифметичні дії додавання і віднімання; знає знаки дій додавання і віднімання; утворює рівності на основі складу числа; знає назви компонентів і результату дій додавання та віднімання; розуміє число нуль як результат віднімання рівних чисел; використовує під час обчислень властивості додавання й віднімання нуля, віднімання рівних чисел.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії додавання та віднімання чисел на основі знання складу числа, порядку слідування чисел у натуральному ряді, переставного закону додавання, взаємозв’язку дій додавання і віднімання; застосовує прийом додавання і віднімання чисел частинами; володіє обчислювальною навичкою табличного додавання і віднімання чисел у межах 10; передбачає результат додавання і віднімання (до виконання обчислень), розуміючи, що при додаванні натуральних чисел дістанемо більше число, а при відніманні – менше.
Учень/учениця: додає і віднімає число у межах 10.