Дитина постійно розширює багаж своїх знань про оточуючий світ та його явища. Разом з цим вона вчиться відрізняти предмети від інших, групуючи їх за певними ознаками, що виходять за рамки звичних критеріїв форми, кольору або розміру. Зокрема у ході виконання цієї вправи дитина вчиться групувати різні обʼєкти живої природи згідно їх належності до одного виду або групи видів. На екрані зображено поле, яке має бути заповнене тваринами, що згідно з простим сюжетом вправи утворять команду учня. Під цим полем намальовано кілька звірів, різних за належністю до того чи іншого біологічного виду. Дитина має серед них вибрати до своєї команди тільки тих, що належать до виду, вказаного у завданні. Наприклад, тільки птахів, або тільки собак. При цьому всі тваринки різні за кольором хутра, намальовані у різних позах та мають досить різний вигляд, хоча завжди легко зрозуміти, хто до якого виду належить. Такий багатий стиль ілюстрацій не тільки робить вправу цікавішою для дитини, а й не дає їй змоги керуватись під час вибору критеріями зовнішності. Тож учень розвиває аналітичне мислення, вміння робити логічні висновки та тренує спостережливість.
Учень/учениця: називає ознаки об’єктів навколишнього світу: форма, розмір, колір тощо; розпізнає об’єкти навколишнього світу за розміром, формою, призначенням, кольором тощо.
Учень/учениця: визначає спільні та відмінні ознаки об’єктів навколишнього світу.
Учень/учениця: об’єднує об’єкти навколишнього світу в групу за спільною ознакою.