Ця вправа має вигляд класичної гри, у процесі якої дитина йде від одного обʼєкта до іншого за намальованою лінією. На екрані учень бачить кількох персонажів в одному боці та групу повʼязаних з ними предметів – в іншому. З кожним персонажем має звʼязок один предмет. Цей звʼязок виражається контурною лінією, яка повʼязує малюнки між собою. Складність вправи полягає у тому, що всі ці лінії переплутані між собою. Над картинкою міститься саме завдання, у якому вказано, шлях до якого з предметів або персонажів треба відстежити. У ході виконання вправи учень має знайти, з яким обʼєктом повʼязаний вказаний у завданні предмет, «пройшовши» по заплутаній контурній лінії. Коли дитина це робить, то не дивлячись на те, чи правильну відповідь вона дала, переходить до наступного етапу вправи, на якому на екрані зображено вже зовсім інший малюнок, з новими предметами, персонажами та іншим положенням контурних ліній, що їх повʼязують. Це завдання має сильний акцент на ігровій частині, тож дитині буде цікаво шукати, наприклад, яке звірятко зʼїло малинку. Але разом з тим ця вправа розвиває аналітичні здібності, вміння робити логічні висновки та увагу.
Учень/учениця: розпізнає розміщення об’єктів у просторі (класній кімнаті, на подвір’ї тощо), на площині (на аркуші паперу, на стільниці парти, робочому столі тощо); розміщує об’єкти у просторі і на площині: вгорі, внизу, по центру; ліворуч, праворуч, між; під, над, на; попереду, позаду, поруч; встановлює відношення порядку розміщення об’єктів на площині та в просторі (лівіше, правіше, вище, нижче тощо).
Учень/учениця: переміщує об’єкти в заданих напрямках: справа наліво, зліва направо, зверху вниз, знизу вгору; вживає у мовленні відповідні терміни.