Комплекс вправ з логіки має на меті допомогти дитині розвинути вміння орієнтуватися у навколишньому світі, правильно сприймаючи обʼєкти, що її оточують, розуміючи звʼязки між ними та те, як ці обʼєкти діють один на одного та на саму дитину. У ході виконання цієї вправи учень має тренуватись знаходити схожі предмети, які мають певні спільні риси. На екрані дитина бачить ряд обʼєктів. Всі вони відрізняються один від одного за всіма ознаками: формою, кольором та розміром. Але за своєю природою серед них є ті, що подібні один до одного. Наприклад, дві подушки або два звірятка. Задача дитини полягає у тому, щоб згрупувати ці предмети в залежності від їхнього характеру, призначення або особливої ознаки, спільної для них. Коли учень виділяє схожі предмети, то зображення на моніторі змінюється, і починається наступний етап вправи, на якому треба виконати аналогічну дію вже з іншими предметами. Важливо, що навіть у випадку неправильної відповіді учень все рівно переходить на наступний етап вправи. Це завдання важливе для розвитку у дитини вміння робити логічні висновки та аналізувати предмети довколишнього світу.
Учень/учениця: визначає спільні та відмінні ознаки об’єктів навколишнього світу.
Учень/учениця: об’єднує об’єкти навколишнього світу в групу за спільною ознакою.