Продовжити вже існуючу і повну послідовність не так вже й важко. Значно складніше вловити, зрозуміти та використати внутрішню логіку структури неповної послідовності, яку треба завершити, вставляючи пропущені елементи не в її кінець, а в середину. Цим і буде займатись дитина у ході виконання даного завдання. На екрані перед учнем міститься зображення предметного ряду. Його елементи розташовані не хаотично, а у певній послідовності. Наприклад, певна кількість зелених листочків йдуть відразу після певної кількість жовтих, потім один червоний лист, після чого знову та сама кількість зелених. Також у полі присутні пусті квадратики. Учень має проаналізувати послідовність, зрозуміти правила її побудови, а також те, якого кольору чи форми предмети мають бути у пустих зонах для того, щоб послідовність була закінченою і правильною. Перемістивши туди потрібні предмети (зробити це можна за допомогою тих зображень, що знаходяться під предметним рядом), дитина проходить на новий етап, де буде вже інша послідовність нових предметів, хоча механіка виконання вправи залишається такою ж самою.