Як і більшість інших тем цього курсу, дроби мають значення у повсякденному використанні. Чи не кожного дня люди розділяють щось на частини, віддають їх, міняють, навіть продають. Кожен такий випадок – це, по суті, робота з дробами. У ході виконання цього завдання дитина зіштовхнеться життєвими ситуаціями, в яких необхідні будуть саме дроби. Вправа подається у форматі задачок, адже вони містять певний сюжет. Перед учнем на екрані опис цього сюжету, в якому описується ситуація, де предмет ділиться на частини цілого, і певну долю цих частин забирають. Задачка супроводжується ілюстраціями, які зображують сам обʼєкт ділення, персонажів, тощо. Ілюстрації виповнені у досить типовому стилі дитячих книжок: округлі форми та яскраві кольори, деталізація, яка водночас дозволяє без проблем впізнати той чи інший обʼєкт ,але не перенавантажує зоровий канал сприйняття інформації дитини. Під умовами задачки є кілька варіантів дробу. Учень читає сюжет, розуміє, на скільки частин було поділено ціле (це число у ролі знаменника), і яку частину цих частин віддали (це чисельник). Після цього залишається тільки обрати серед інших варіантів той дріб, що відповідає поданій у задачці інформації. Коли дитина це робить, то проходить на наступний етап – до нової задачки та інших дробів.