Ймовірності – це те, з чим люди стикаються кожного дня. Коли дитина виконує певну дію, завжди є певна ймовірність на той чи інший результат даної дії. Він залежить від багатьох факторів, і у ході виконання цього завдання учень ознайомиться з деякими з них. Важливо, що дана вправа має ігрову форму, тому виконання її буде легким і цікавим для дитини. На екрані перед учнем міститься текст, у якому йдеться про наявність різних за кольором кубиків у ящику. Їхнє число там далеко не рівне – один колір значно переважає над іншими. Це означає, що якщо дитина простягне руку і спробує наосліп взяти з ящика кубик, скоріше за все він буде саме того кольору, якого там найбільше. Учень читає умови задачки, знаходить той кубик, який цього разу переважає над іншими, і обирає його. Коли дитина це робить, то миттєво проходить на наступний етап, де треба буде виконати аналогічні дії, тільки умови до задачки, а відтак і число кубиків кожного кольору, буде вже іншим. У випадку, якщо ж дитина зробить невірний вибір, наступний етап теж почнеться, просто не відразу. Спершу на екрані зʼявиться правильний варіант. Учень вивчить його, зрозуміє, в чому була допущена помилка і зможе цей досвід використати у майбутньому. Таким чином продуктивним досвідом стють навіть невдало вирішені задачки.