Напевно, найвідомішим способом використання ймовірностей у житті є лотерея. Саме її робота по суті своїй основана на ймовірностях. У ході виконання цього завдання дитина закріпить отриманні знання з теми ймовірностей. За допомогою образу лотереї на екрані на кожному етапі подаються нові її умови. Виграш гарантовано (на відміну від справжніх лотерей), але розігрувались різні речі. Щось дороге – тільки в кількості однієї штуки, щось більш дешеве – в кількості більшій, а зовсім дешевих призів найбільше – за десяток. Учень має обрати той предмет, виграш якого найбільш вірогідний. Звісно, таким є обʼєкт, яких розігрується більше. Коли дитина обирає його, він переміщується до рук гравця – додаткового персонажа, роль якого у доповненні сюжету. Важливо, щоб учень зрозумів – чим більше предметів розігрується, тим вигідніше намагатись виграти саме їх. Звісно, найдешевший обʼєкт не такий бажаний, як, скажімо, будинок, але завдяки тому, що шанси виграти найбільше саме його, варто зробити цей вибір. Втім, навіть якщо учень це зрозуміє не відразу і зробить хибний вибір, то все рівно пройде на новий етап, де будуть інші умови лотереї – інші предмети для розіграшу у іншій кількості. Просто якщо учень відразу обере най вірогідніший виграш, то пройде далі відразу, а якщо помилиться,то спершу побачить правильний варіант.