Лічба може мати різні форми. Найзвичніше для дитини – коли до числа додається одиниця, потім до наступного числа ще одна – і так до безкінечності, адже навіть до найбільшої відомої цифри можна додати «один». Числова послідовність може мати й інші типи виміру, тобто лічити можна відразу через кілька чисел. У ході виконання цього завдання дитина буде робити саме це. На екрані перед учнем міститься числова пряма, цифр на якій розташовано у нетиповій послідовності – між ними, точніше, між першими двома з них, різниця складає не одиницю, а інше число. Щоб його дізнатись, треба від більшого відняти менше. Коли учень це зробить, залишається тільки цю різницю додати спочатку до більшого числа, а потім до наступного – і так, поки не закінчаться всі порожні клітини числового променя. Коли дитина заповнить всі ці клітинки, то проходить на новий етап, де треба виконати аналогічний набір дій, але числа будуть іншими, так само, як іншою й буде різниця між ними. Важливо, що виконуючи цю вправу, дитина на кожному етапі виконує також дію віднімання та додавання, окрім цього дане завдання розвиває математичне мислення дитини.