У ході виконання цього завдання дитина працюватиме з числовим променем – вельми розповсюдженим та зручним методом зображення чисел у порядку лічби. На екрані перед учнем міститься на кожному етапі інший проміжок цього променя, де кожна ланка (а їх може бути з десяток). Числа завжди інші, але досить великі – до першої тисячі. Деякі з ланок порожні – там бракує цифр. Проте під зображенням числового променя є варіанти того, які саме цифри там мають бути. Розташовані ці варіанти у хаотичній послідовності. Дитина має проаналізувати попереднє від порожньої ланки число, потім наступне, після чого залишається зрозуміти, яке ж число має бути безпосередньо у цьому місці, а далі – просто перемістити туди один з варіантів, що вказані під променем. Коли учень це робить, то проходить на наступний етап, де треба виконати дії аналогічного характеру, але цифри будуть вже інші, так само й інші ланки променя будуть порожніми. Таким чином завдяки виконанню цього завдання дитина починає розуміти, що принаймні в межах першої тисячі правила лічби та розрядності чисел тотожні на будь-якій частині променя. А робота з ним розвиває аналітичні здібності та вміння орієнтуватись у числах.