Те, як числа взаємодіють між собою, є водночас і цікавим, і загадковим. Іноді різні форми зображення чисел по-новому розкривають цю взаємодію. У ході виконання даного завдання дитина стикнеться з таким цікавим особливим випадком. На екрані перед учнем міститься таблиця, що має вигляд квадрата. У кожному горизонтальному ряду два числа наявні, а одне – пропущене, і на його місці є порожній квадрат. Цікаво, що по вертикалі числа розташовані точно так само: два на місці й одне пропущене. Але головне те, що число, через яке відбувається лічба, теж однакове як для горизонтальних ліній, так і для вертикальних. Тобто якщо між двома числами верхнього горизонтального ряду є різниця, яка дорівнює десятці, то вона буде правильною і для всіх інших. Поза цією таблицею міститься кілька варіантів чисел. Користуючись різницею, яку знаходить дитина описаним вище способом (віднявши від більшого числа менше у тому ж ряду по горизонталі чи вертикалі), дитина обчислює, на які клітини треба перемістити ті чи інші варіанти. Коли учень це робить, то проходить на новий етап завдання, де у квадраті будуть інші числа, хоча механіка виконання вправи буде такою ж.