Будь-яка послідовність предметів чи цифр має свою внутрішню логіку побудови, яка базується на кількості елементів послідовності та тому, як вони розташовані відносно однин одного. У ході виконання цього завдання дитина буде вчитись будувати обернену послідовність. На екрані перед дитиною міститься зображення предметного ряду. Цей ряд складається з кількох елементів, які розташовані у певній послідовності. Під ними є пусті квадратики – по одному під кожним малюнком. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб, переміщуючи зображення цих обʼєктів, які розташовані під малюнком, побудувати обернену послідовність, тобто таку, яка зберігає структуру верхнього ряду та кількість предметів, але протилежна за порядком. Важливо, що навіть якщо учень зіштовхнеться з такою послідовністю, переробка якої стане проблематичною, то все рівно й у випадку помилки дитина пройде на новий етап, просто спочатку побачить правильний варіант. Таким чином дитина може вивчити спосіб створення оберненої послідовності, не вважаючи своє незнання помилкою чи поразкою. А різноманіття предметів, з яких послідовність складається на кожному етапі, робить вправу більш цікавою для дитини.