Копійки можна використовувати як знаряддя тренування математичних навичок. З одного боку такі вправи покращують ті чи інші математичні вміння, а з іншого – роблять роботу з грошима більш вільною та простою для учня. У ході виконання цього завдання дитина буде вчитись порівнювати вартість двох груп монет. Як дитина вже знає, кількість грошей визначається не кількістю монет, а сумарною їхньою вартістю. Тобто дві-три монетки більшого номіналу значно дорожчі за десяток найдрібніших копійок. На екрані перед учнем міститься зображення двох груп монет. Вони відрізняються кількісно та якісно. Учень має підрахувати, скільки копійок та гривень входить до кожної групи, звертаючи увагу саме на вартість монет. Під зображенням містяться знаки «більше» та «менше». Учень має перемістити правильний знак до порожньої ділянки між групами, давши відповідь на питання, в якій з них грошей більше. Коли учень це зробить, то пройде на новий етап завдання, де треба виконати дії аналогічного характеру з іншими групами монет. Цікавість до виконання вправи зберігається за рахунок самих копійок: вони зображені вкрай натурально та реалістично, збережені кольори та пропорції. Окрім того, на кожному етапі їхнє розташування трохи змінюється, тож візуальний ряд стає більш різноманітним.
Учень/учениця: вміє рахувати гроші, вільно орієнтуючись у всіх копійках та купюрах.