Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Копійки – це не просто дрібні монети в гаманці, а чудовий інструмент для вивчення математики у другому класі. У цій інтерактивній вправі дитина вчиться порівнювати суми грошей, уважно розглядаючи зображення монет та обираючи правильний знак: «більше» чи «менше». Таке тренування допомагає школярам краще розуміти цінність грошей і впевненіше виконувати обчислення.

На екрані учень бачить дві групи монет різного номіналу. Завдання – порахувати, скільки копійок у кожній групі, порівняти отримані суми та визначити, де грошей більше. Дитина швидко помічає, що важлива не кількість монет, а їхня вартість: кілька монет більшого номіналу можуть «важити» більше, ніж ціла жменька дрібних копійок. Це формує правильне уявлення про гроші та готує до реальних життєвих ситуацій – походів у магазин, планування покупок.

Вправа побудована так, щоб бути цікавою і зрозумілою як другокласникам, так і їхнім батькам та вчителям. Реалістичні зображення монет, знайомі кольори та пропорції допомагають дітям краще зосередитися й не плутати номінали. На кожному новому етапі змінюється розташування монет і поєднання копійок, тож учень не запам’ятовує відповіді, а щоразу реально рахує й порівнює.

  • розвивається вміння порівнювати числа за допомогою знаків «>» і «<»;
  • закріплюється знання монет і їхніх номіналів;
  • формується навичка усного рахунку та уважності;
  • з’являється розуміння, як поводитися з грошима в повсякденному житті;
  • зростає впевненість дитини у власних математичних уміннях.

Батьки можуть виконувати завдання разом із дитиною, коментуючи кроки: «Скільки тут монет по 10 копійок? А скільки це разом? Чи більше це, ніж у другій групі?». Учителям вправа стане у пригоді як додатковий тренажер на уроці математики або під час дистанційного навчання. Короткі й наочні завдання не перевантажують другокласника, але дають багато можливостей для тренування.

Регулярно виконуючи цю вправу, учень учиться швидко рахувати копійки, правильно застосовувати знаки порівняння та переносити отримані знання у реальне життя. А приємний дизайн і зрозумілий інтерфейс платформи Learning.ua роблять процес навчання легким, цікавим і корисним для кожної дитини.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Й.5
Порівняння копійок
-
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися