Послідовність предметів завжди будується за певною внутрішньою логікою. Наприклад, якщо йде мова, скажімо, про зображення кількох різнокольорових метеликів у певній послідовності, то, якщо за кожним жовтим йде, скажімо, два зелених, а потім знову один жовтий, то, відповідно, таку послідовність можна продовжувати згідно з цією внутрішньою логікою, поки не закінчаться метелики чи місце для їх розташування. У ході виконання даної вправи дитина тренуватиметься саме у продовженні послідовності предметів. На екрані перед учнем міститься зображення кількох обʼєктів. Учень аналізує малюнок, структуру послідовності (кількість предметів певного типу і їхнє розташування відносно одне одного), після чого залишається тільки відновити послідовність. Під предметним рядом є малюнки, на яких зображено обʼєкти, що до цієї послідовності належать. Їх слід перемістити у пусті квадратики у необхідному порядку. Коли учень це зробить, то пройде на новий етап завдання, де треба буде виконати аналогічні дії, але предмети будуть іншими. Новою буде і схема будування послідовності. Таке різноманіття дає дитині можливість зберегти цікавість до виконання вправи.