На кожну характеристику, яка є у предмета, чи то розмір, чи то вага, чи то обʼєм, знайдеться своя одиниця виміру. І разом з тим існує і немало спеціалізованих приладів, які використовуються для виміру цих характеристик, наприклад, лінійка – для виміру довжини, ширини та висоти; ваги для того, щоб виміряти масу предмета тощо. У ході виконання цього завдання дитина познайомиться з тими приладами, які використовуються для виміру. На екрані перед учнем міститься зображення кількох різних обʼєктів. Вони намальовані досить просто, але впізнати їх буде легко завдяки особливостям кожного обʼєкта, які передав художник. Це можуть бути різні побутові предмети. Задача, яка ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб вибрати та передати персонажу, який знаходиться на іншому боці малюнка, той предмет, який вимірює саме вказану у завданні характеристику. Важливо, що сам цей прилад не називається – у завданні говориться тільки те, що саме він має вимірювати. Коли учень робить свій вибір, то проходить на наступний етап завдання, де треба виконати дії аналогічного характеру. Змінюється на новому етапі не тільки завдання, де вказується інша характеристика, а також наявні прилади і навіть персонаж, якому треба їх передавати.