Температура – ще одна фізична характеристика, яка частіше за все не позначається на зовнішності предмета, але вимірюється за допомогою спеціального приладу. Таким приладом є термометр. У ході виконання цього завдання дитина буде не просто міряти температуру, а й самостійно впливати на показники термометра. На екрані на кожному рівні учень бачить перед собою такий термометр, де стовпчик, що заповнено червоним, спочатку знаходиться на нулі. Учень сам позначає, на якому рівні він має бути, керуючись вказівкою, що є у завданні. Коли дитина фіксує цей червоний стовпчик на певному рівні, які відповідає вказаній у завданні температурі (вони мають цифровий формат, тож виконати це буде легко), то проходить на новий етап, де теж буде термометр, але у завданні буде вже інша температура для встановлення. Термометр нагадує лінійку, де цифрами позначаються десятки. Якщо ж треба позначити не кругле число, а, скажімо, 15 градусів, то учень знаходить середину між 10 та 20 градусами і зупиняє червоний стовпчик там. Навіть якщо учень помилиться, то все рівно пройде на новий етап, просто спочатку побачить правильний варіант, який зʼявиться під неправильним.