Множення – одна з основних математичних дій, яка разом з додаванням, відніманням та діленням становить ту частину навичок у роботі з числами, котрі знадобляться учню у будь-якій темі, повʼязані з цією наукою, в майбутньому. Множення – це процес, при якому число додається саме до себе певну кількість разів. У ході виконання цього завдання дитина більш докладно ознайомиться з логікою цього процесу, навчиться нею керувати і при цьому буде працювати з числами, що подані у форматі таблиці. Він є особливо зручним, адже всі дані в ній оптимально структуровані та подаються у доступному вигляді – головне зрозуміти таблицю. На екрані на кожному етапі перед учнем міститься одна така. У першій колонці – кількість груп предметів. Наприклад, кількість пеналів з олівцями. У другій колонці – загальна кількість самих цих предметів. Якщо, скажімо, пеналів 2, а олівців – 10, значить, в кожному з них (а за умовами дії множення кількість елементів у групах рівна) по 5 олівців. При цьому таблиця не повна – бракує останньої цифри. Учень аналізує дані, бачить, як вони повʼязані між собою та обчислює, яке число треба вказати в останньому робочому полі. Коли учень вписує туди число, яке вважає відповіддю, то проходить на новий етап, де треба буде виконати дії аналогічного характеру, але таблиця буде іншою – нові числа за новою системою.