Множення на десять могло б здатися дитині найважчим, адже це число є найбільшим і, по суті, відкриває новий рівень чисел – двоцифровий. Але насправді множення на десять є найлегшим. Правило одне, загальне на всі випадки: при множенні на десять до другого множника просто вписується нуль після нього. Це і є добуток. У ході виконання цього завдання дитина закріплює знання цього правила на практиці. На екрані перед дитиною на кожному рівні новий приклад із дією множення, де один з елементів – цифра «10». Після знаку рівності треба вписати добуток, тобто результат цієї дії. Він виражається досить легко: просто до іншого множника дописують нуль, наприклад, якщо «3» помножити на «10», то добуток – це «30». Важливо памʼятати суть даної дії. Множення на десять попри легкість виконання є дійсно вже роботою з іншим розрядом чисел. Помноживши на десять, або «взявши певне число десять разів», дитина переводить його в розряд десятків. Коли учень вводить добуток у порожню клітинку, то проходить на наступний етап вправи, де треба виконати аналогічні дії, тільки вже з іншим прикладом. Щоб вправа не здалась учню нудною, кожен етап супроводжується тим чи іншим персонажем. Наприклад, казковим, добрим звірятком, або іншим героєм. Всі малюнки деталізовані, якісно виконані, хоча й не мають звʼязку з самою дією множення.