Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

У цій онлайн-вправі з математики для учнів 2 класу діти вчитимуться відтворювати послідовність за кодом. Це захопливе завдання допомагає зрозуміти, що кожен предмет може мати своє умовне позначення – цифру. Так, як у секретному шифрі: бачимо числа, а насправді за ними ховаються малюнки.

На екрані учень бачить послідовність різних об’єктів. Під малюнком розміщено підказку: кожен предмет має свою цифру-код. Наприклад, кіт може позначатися цифрою 1, а м’яч – цифрою 2. У самому завданні подано послідовність саме чисел, а дитина має «розшифрувати» її та перетворити на послідовність малюнків, перетягуючи потрібні об’єкти у порожні клітинки.

Працюючи з такою вправою, учень тренує не лише обчислювальні навички, а й логічне мислення, увагу та вміння діяти за зразком. Дитина вчиться помічати відповідність між числом і предметом, утримувати в пам’яті кілька умов одночасно та уважно перевіряти результат.

  • Дітям вправа допомагає краще розуміти, як будуються послідовності та що таке кодування в математиці.
  • Батькам вона стане у пригоді як цікавий спосіб потренувати логіку та уважність дитини в ігровій формі.
  • Учителям вправа підходить для закріплення теми «послідовності» та розвитку вміння працювати за інструкцією.

Після виконання одного завдання дитина переходить до наступного рівня. Там її чекає вже інший набір предметів і новий спосіб кодування. Якщо раніше певний малюнок позначав, наприклад, цифру 3, то в новій послідовності він може мати інше значення. Це вчить гнучко мислити, швидко адаптуватися до нових умов та уважно стежити за підказками.

Регулярне виконання таких вправ допомагає другокласникам упевненіше почуватися на уроках математики, краще розуміти мову символів і готуватися до подальшого вивчення тем, пов’язаних з кодуванням, схемами та алгоритмами. А головне – дитина бачить, що математика може бути цікавою грою, де числа перетворюються на яскраві об’єкти.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Г.5
Відтворення послідовності за кодом
-
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися