Послідовність предметів може творитися за різними критеріями. Зокрема за розмірами предметів, які входять у цю саму послідовність. На екрані перед учнем зображено предметний ряд. Всі обʼєкти, що входять до його складу, тотожні за формою та кольором, але різні за розміром. Цифрові символи у цій вправі також не використовуються. Під предметним рядом є ряд пустих клітин, кількість котрих співпадає з числом обʼєктів у послідовності. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб утворити зворотню послідовність, використовуючи елементи послідовності зверху. Ці елементи розміщені під обома рядами. Учень повинен використовувати тільки розмір обʼєктів як єдиний критерій у створенні нового ряду. Коли дитина це зробить, то пройде на новий етап, де треба буде виконати аналогічні дії, але предмети будуть іншими, так само, як і послідовність. Якщо, скажімо, на минулому етапі були пірамідки, і на дві великі було три маленькі, то на новому будуть вже, мʼячі, і у верхньому ряду буде два великих на пʼять маленьких. Таким чином різноманіття обʼєктів для роботи, а також форми послідовностей не тільки посилюють цікавість дитини до вправи, а й стимулюють її увагу та концентрацію.