Вірогідність будь-яких подій відносна і неабсолютна, але при цьому є серед них такі, вірогідність котрих надзвичайно мала. Здебільшого, вона вимірюється у шансах, котрі ототожнюються з відсотками виконання тих чи інших умов, але поки дитина ще не вивчила цієї теми, простіше визначати вірогідність більш радикально – для зручності. Цим і займеться учень на кожному етапі вправи. На екрані перед дитиною міститься опис певних обставин або ситуацій. Учень має проаналізувати їх та визначити, наскільки велика вірогідність цих подій. Після чого – дати відповідь на питання про їхню реалізацію. Дитина, виконуючи це завдання, має керуватись власними знаннями про відносну вірогідність подій, які трапляються у посередніх умовах. Коли дитина дає відповідь на питання рівня, то проходить на новий етап, де треба виконати аналогічне завдання, тільки умови будуть іншими. Важливо, що кожен етап супроводжується новими ілюстраціями, на яких буде зображуватись те, про що йде мова. Ілюстрації виповнені якісно, деталізовано: округлі форми, не кричущі, але яскраві та гармонійні кольори. Завдяки їм учню цікаво рухатись з етапу на етап і інтерес до виконання завдання не слабшає.