Отже, дріб – це частина цілого. У ході виконання цього завдання дитина навчиться визначати, яка з поданих частин того чи іншого обʼєкта чи фігури більша від інших. На екрані зображено ряд обʼєктів. Відомо, що вони, власне і є такими частинами, але кожна відрізняється від інших за розміром. Учень читає у завданні, до якої фігури вони належать. Щоб правильно оцінити їхні розміри, а відтак і те, наскільки велику частину цілого вони собою представляють, дитина має знати це. Тоді учень зможе уявити цю фігуру, накласти на її зображення кожну з частин і прийти до відповідних висновків. Після цього залишається тільки обрати той варіант, який є на думку учня правильним. Коли учень робить свій вибір, то незалежно від того, чи він виявиться хибним, чи ні, дитина проходить на наступний етап вправи, де знову стикається з кількома варіантами, кожен з яких є частиною іншої, нової фігури чи предмету. Завдяки різноманіттю обʼєктів, чиї елементи представлені як долі, тобто частини цілого, зберігається та посилюється інтерес дитини до виконання цього завдання. І навіть якщо учень щось неправильно зрозуміє, то все рівно пройде на новий етап. Просто не відразу: спочатку побачить правильну відповідь.