Задачі часто сприймаються досить негативно, бо в контексті звичайної шкільної програми вони використовуються як більш ускладнений для рішення тренувальний інструмент. Проте насправді мета задач – викласти математичні відомості звичною мовою, використовуючи образи, описуючи життєві ситуації, роблячи математику в цілому більш зрозумілою та живою. Це цілком справедливо й у вивченні теми ймовірностей. У ході виконання цього завдання дитина буде вирішувати задачки, повʼязані з цією темою. На екрані перед учнем містяться умови до такої задачки. У них описано ситуацію, де вирішальну роль відіграє вірогідність подій, наприклад, де певний персонаж навмання намагається здобути обʼєкт, скажімо, простягши руку у кошик. Роблячи це наосліп, герой сюжету не бачить, що він схопить, але оскільки предмети там знаходяться у різній кількості, можна відгадати, вірогідність чого найбільша. Якщо, скажімо, яблук у кошику вдвічі більше ніж груш та слив, то скоріше за все персонаж дістане саме яблуко. Вірогідність цього не абсолютна, але найбільша. Учень має це зрозуміти і дати відповідну відповідь, обравши з-поміж варіантів, що подані під умовами задачки, той, який відповідає найбільшій ймовірності результату дій. Коли учень це зробить, то пройде на наступний етап, де буде інша задачка. Кожен рівень супроводжують яскраві та якісні ілюстрації.