Цікава особливість послідовностей в тому, що вони можуть мати зовсім різний зовнішній вигляд. Зокрема, вони можуть йти не тільки зліва направо, а й зверху вниз, чи навпаки. У ході виконання цього завдання дитина буде працювати з багаторівневою зростаючою послідовністю. На екрані перед учнем міститься кілька предметних рядів, розташованих один під іншим. Кожен наступний ряд більший за інший, бо має на один чи кілька елементів більше. І кожен ряд структуровано не хаотично – його складові елементи розташовані у певній послідовності. Учень аналізує побачене, бачить, як саме будується ця послідовність, після чого звертає увагу на найнижчий, а відтак найбільший предметний ряд. Він неповний – у ньому бракує кількох елементів. Учень, завдяки тим рядам, які розташовані зверху, розуміє, як саме треба доповнити останній ряд, і робить це за допомогою його елементів, що розміщені окремо під цим своєрідним трикутником. Коли учень це робить, то проходить на новий етап, де буде також три ряди послідовно розміщених обʼєктів, от тільки як самі зображення предметів, так і принципи побудування послідовності будуть вже іншими. І навіть якщо дитина помилиться у виборі, то все рівно пройде на новий етап.