На екрані дитина бачить кольорові кружечки, які потрібно перерахувати. Під екраном є цифри, одна з яких відповідає кількості цих кружечків. Натискаючи на правильний варіант дитина до наступного етапу вправи. Після того, як дитина вивчила перший десяток чисел, вивчення другого починається відразу. Тож на екрані може бути відразу від одного кружечка і до двадцяти. Навіть якщо дитина помилиться, то продовжить виконання завдання, але спершу ознайомиться із вірною відповіддю. Кружечки групуються на дві великі групи, тож перераховуючи їх дитина не зібʼється під час лічби. Ця вправа є важливим етапом у навчанні дитини правилам лічби та порядку чисел. Вона показує, як вже вивчені раніше числа і цифри додаються та перетворюються на двоскладові.
Учень/учениця: лічить до 100 одиницями і десятками.
Учень/учениця: записує числа від 0 до 20; визначає кількість предметів у вигляді числа від 0-20 (де 0 позначає відсутність будь-яких об'єктів).
Учень/учениця: позначає число відповідною цифрою.
Учень/учениця: знає назви чисел 1-20; називає числа від 1 до 20 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 20.