Учень/учениця: лічить до 100 одиницями і десятками.
Стандарти
Лічба та кількість предметів у сукупності
Назви чисел та правила лічби. Встановлення кількості предметів за допомогою лічби. Порівняння чисел.
-
Рахуємо фігурки до 3
-
Рахуємо до 3 друкуючи
-
Рахуємо вперед і назад до 3
-
Ставимо до 3 пончиків у клітинки
-
Рахуємо різні форми до 3
-
Рахуємо об'єкти до 3
-
Лічимо об'єкти, використовуючи наклейки до 3
-
Рахуємо в клітинах до 3
-
Зображення чисел до 3
-
Рахуємо на пальцях до 3
-
Рахуємо кружечки до 5
-
Рахуємо різні форми до 5
-
Рахуємо об'єкти до 5
-
Лічимо об'єкти, використовуючи наклейки до 5
-
Рахуємо в клітинах до 5
-
Ставимо до 5 пончиків у клітинки
-
Зображення чисел до 5
-
Рахуємо до 5 друкуючи
-
Рахуємо вперед і назад до 5
-
Рахуємо на пальцях до 5
-
Рахуємо кружечки до 10
-
Рахуємо різні форми до 10
-
Рахуємо об'єкти до 10
-
Лічимо об'єкти, використовуючи наклейки до 10
-
Рахуємо в клітинах до 10
-
Зображення чисел до 10
-
Рахуємо до 10 друкуючи
-
Рахуємо на пальцях до 10
-
Рахуємо кружечки до 20
-
Рахуємо різні форми до 20
-
Рахуємо об'єкти до 20
-
Рахуємо в клітинах до 20
-
Ставимо до 20 пончиків у клітинки
-
Рахуємо вперед і назад до 20
-
Зображення чисел до 20
-
Розташуй числа в порядку зростання
-
Розташуй числа в порядку спадання
-
1, 5 та 10 копійок
-
Рахуємо гроші: 1, 5 та 10 копійок
Учень/учениця: лічить вперед, починаючи з заданого числа в межах відомої послідовності (замість того, щоб почати з 1).
Учень/учениця: записує числа від 0 до 20; визначає кількість предметів у вигляді числа від 0-20 (де 0 позначає відсутність будь-яких об'єктів).
-
Рахуємо фігурки до 3
-
Рахуємо вперед і назад до 3
-
Рахуємо різні форми до 3
-
Рахуємо об'єкти до 3
-
Рахуємо в клітинах до 3
-
Рахуємо на пальцях до 3
-
Рахуємо кружечки до 5
-
Рахуємо різні форми до 5
-
Рахуємо об'єкти до 5
-
Рахуємо в клітинах до 5
-
Рахуємо вперед і назад до 5
-
Рахуємо на пальцях до 5
-
Рахуємо кружечки до 10
-
Рахуємо різні форми до 10
-
Рахуємо об'єкти до 10
-
Рахуємо в клітинах до 10
-
Рахуємо на пальцях до 10
-
Рахуємо кружечки до 20
-
Рахуємо різні форми до 20
-
Рахуємо об'єкти до 20
-
Рахуємо в клітинах до 20
-
Рахуємо вперед і назад до 20
-
1, 5 та 10 копійок
-
Рахуємо гроші: 1, 5 та 10 копійок
Учень/учениця: визначає, чи є кількість об'єктів в одній групі більше, менше або дорівнює кількості об'єктів в іншій групі, наприклад, за допомогою зіставлення і лічбі.
Учень/учениця: порівнянює два числа від 1 до 10, представлених у вигляді написаних цифр.
-
Порівняння чисел - більше
-
Порівняння чисел - менше
-
Розташуй числа в порядку зростання
-
Розташуй числа в порядку спадання
Вимірювання і величини
Опис та порівняння вимірюваних предметів. Класифікація предметів і лічба кількості предметів у групах.
Учень/учениця: описує вимірювані характеристики об'єктів, таких як довжина або вага; описує декілько вимірюваних характеристик одного об'єкта.
-
Довгий чи короткий
-
Високий або низький
-
Важкий або легкий
-
Містить більше чи менше
-
Широкий або вузький
-
Порівняння розміру та ваги
Учень/учениця: розбиває предмети на групи; лічить кількість предметів в кожній групі і сортує групи за кількістю.
Геометричні фігури
Розпізнання форм оточуючих предметів. Аналіз, порівняння, зображення та створення форм.
Учень/учениця: визначає розміщення предметів у просторі і на площині, використовуючи назви форм; встановлює відношення між предметами, розміщеними на площині та в просторі, використовуючи такі терміни як: лівіше, правіше, вище, нижче, поруч, попереду, позаду.
-
Зверху чи знизу
-
Ліворуч або праворуч
-
Всередині або зовні
-
Попереду або ззаду
-
Близько чи далеко
-
Під чи над?
Учень/учениця: вживає у мовленні відповідні назв фігур, незалежно від їх орієнтації або загального розміру.
-
Вчимо круг, квадрат і трикутник
-
Вчимо прямокутник, квадрат, ромб
-
Вчимо куб, піраміду і циліндр
-
Вчимо кулю, конус і циліндр
-
Асоціації форм
Учень/учениця: аналізує і порівнює дво- і тривимірні фігури, різних розмірів і орієнтацій, використовуючи неформальну мову, щоб описати їх подібності, відмінності, деталі (наприклад, кількість сторін і вершин/кутів), та інші характеристики (наприклад, мають сторони рівної довжини).
