Учень бачить на екрані обʼєкти, які потрібно перелічити. Ці предмети зруповані у дві групи, в кожній по два ряди, де максимум – пʼять зображень. Так дитині легше сконцентруватися на такому зображені та аналізувати його. На екрані може бути в сумі від одного і до двадцяти предметів. Учень перераховує всі і за допомогою мишки натискає на ту цифру під зображенням, яка відповідає кількості обʼєктів. Якщо вибір вірний – то малюнок змінюється, і перераховувати треба вже інші обʼєкти. Якщо дитина допустить помилку, то правильна відповідь з’явиться на екрані, після чого учень продовжить виконання завдання. Таким чином дитина закріплює навички лічби від одного и до двадцяти, вчиться вільному володінню ними на практиці. Разом з тим учень і повторює цифри, і вчиться їхній будові (як односкладові стають двоскладовими) та порядку при лічбі.
Учень/учениця: лічить до 100 одиницями і десятками.
Учень/учениця: записує числа від 0 до 20; визначає кількість предметів у вигляді числа від 0-20 (де 0 позначає відсутність будь-яких об'єктів).
Учень/учениця: позначає число відповідною цифрою.
Учень/учениця: знає назви чисел 1-20; називає числа від 1 до 20 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 20.