Ця вправа має на меті максимально закріпити вміння дитини рахувати від одного до двадцяти практичним шляхом. На екрані учень бачить кілька рядів з кольоровими фігурами. Він має перерахувати кількість цих фігур у кожній з груп. Під малюнками є цифра, яка має співпадати з кількістю фігур в одній з груп. Завдання учня полягає у тому, щоб знайти цю єдину з трьох групу предметів і виділити її. Якщо вибір правильний, то дитина переходить на наступний етап: зʼявляються нові групи предметів у іншій кількості, змінюється і цифра у завданні. Але якщо дитина допускає помилку, то перед продовженням завдання вона бачить на екрані вірний варіант. У кожній групі від одного до двадцяти обʼєктів. На кожному етапі треба перерахувати кількість предметів у всіх групах, тож дитина має багато практики з лічби, остаточно закріплюючи свої знання про порядок чисел. Також ця вправа важлива для розвитку уваги та концентрації, бо дитина має тримати у памʼяті кількість предметів у одній групі, коли перераховує іншу, щоб потім порівняти їх між собою.
Учень/учениця: лічить до 100 одиницями і десятками.
Учень/учениця: позначає число відповідною цифрою.
Учень/учениця: знає назви чисел 1-20; називає числа від 1 до 20 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 20.