Коли йде мова про вимір ваги, то, так само як і у випадку з вимірами інших критеріїв предметів, можна не тільки порівнювати масу двох окремо взятих обʼєктів, а й використовувати спеціальні одиниці. У даному випадку – кілограми, тренуванню роботи з якими і присвячено цю вправу. На екрані дитина бачить перед собою ваги. На перших – кілька предметів, на других – спеціальні гирі. Ті ваги, на яких є предмети, вказують на їхню точну масу. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб вирівняти показники обох пристроїв, додаючи на порожні ваги гирі. На кожній гирі міститься підпис, який вказує на її вагу. Додаючи їх куди слід, дитина складає їхню масу разом. Коли учень зрівнює ваги, він переходить на наступний етап завдання, де бачить на екрані вже нові предмети, але знову має вирівняти вагу. Завдяки виконанню цього завдання учень вчиться працювати з вагами, розуміти масу і паралельно разом з тим повторює правила додавання. При цьому і ваги, і предмети, і гирі зображені досить детально та цікаво. Разом з тим на екрані зображено й персонажа, якому й треба допомогти вирівняти ваги.
Учень/учениця: зіставляє об’єкти навколишнього світу за розміром (більший, ніж; менший, ніж; однакові за розміром); за довжиною (коротший ніж; довший за; однакові за довжиною); за масою (важчий, легший) тощо; впорядковує об’єкти навколишнього світу за розміром, довжиною, висотою, товщиною, масою тощо.
Учень/учениця: знає, що маса вимірюється у кілограмах, знає скорочене позначення одиниці вимірювання маси — кілограм (кг); порівнює предмети за масою «на око»; записує результати вимірювання маси (за малюнками).