У ході виконання цієї вправи дитина знову зіткнеться з віршованими задачками, які присвячені додаванню, але цього разу вони будуть складнішими, а відтак і цікавішими, адже дитина буде працювати з більшими числами. На екрані учень перед собою бачить віршик, у якому йдеться про певну ситуацію, в яку потрапили персонажі. Наприклад, білочка, що збирала горішки. Цей сюжет легко представити у вигляді математичного прикладу, адже у ньому йдеться про зміну кількості певних обʼєктів. Дитина читає віршик, аналізує текст і розуміє, що в ньому йдеться про додавання. Під віршиком є кулька порожніх клітинок, в які учень має вписати всі доданки, а потім порахувати їхню суму. Після цього починається наступний етап, де учень побачить новий вірш та нових героїв. На кожному етапі з1являються нові числа, але задачі, які виконує дитина у цій вправі, завжди містять тільки дію додавання чисел в межах двадцятки.
Учень/учениця: розв’язує прості задачі на знаходження суми, різниці двох чисел; збільшення та зменшення числа на кілька одиниць, різницеве порівняння; знаходження невідомого доданка.
Учень/учениця: читає задачу; виділяє умову і запитання, про кого або про що йдеться в задачі, числові дані й шукане; обґрунтовує вибір арифметичної дії для розв’язування задачі; записує розв’язання задачі дією із зазначенням найменування результату, коротку відповідь; формулює (усно) повну відповідь на запитання задачі.