Якщо раніше дитина тільки знайомилась з поняттями «половина», «третина» і «четвертина», то у ході виконання цієї вправи вона вже матиме змогу самостійно обирати з-поміж цих понять ті, що відповідають зображенню на екрані. Учень на кожному етапі завдання бачить круг. Він поділений на два сегменти, які відрізняються один від одного за кольором. Також поряд з фігурою є персонаж, який виступає в ролі сюжетного напарника учня, разом з ним намагаючись знайти відповідь на питання вправи. А питання полягає у тому, якою частиною фігури є та, що зафарбована у білий колір. Дитина аналізує картинку, бачить, як співвідносяться кольори, і після цього самостійно обирає, чи названий колір займає половину фігури, третину чи четвертину. Для цього учень має досить чітко усвідомлювати, що, власне, значать ці назви, тобто, наприклад, четвертина – це поділ фігури на чотири рівні частини. Коли учень робить свій вибір, то переходить на наступний етап навіть у разі помилки. В такому випадку правильна відповідь просто зʼявляється на екрані під хибною.
Учень/учениця: вміє ділити коло і прямокутник на дві або чотири рівні частини; описує частини, використовуючи слова "половина", "чверть", "четверта частина"; описує ціле як дві або чотири частини; розуміє, що ціле, розділене на більшу кількість рівних частин, створює менші частини.