Це завдання закріплює розуміння теми дробів за допомогою використання як числового вигляду цих чисел, так і предметів, що грають роль прикладів. На екрані дитина бачить перед собою групу предметів, які є здебільшого однаковими, але деякі з них відрізняються з-поміж інших тією чи іншою рисою. Наприклад, є кілька яблук одного розміру та однакової форми, але три з них є зеленими, а два – червоні. Учень, виконуючи вправу, має вказати, яка частина цього набору плодів представлена яблуками червоного кольору. У якості відповіді під малюнком містяться дроби. Дитина, користуючись вже отриманими знаннями з цієї теми, вибирає той варіант, де знаменником є загальна кількість яблук, а чисельником – тільки ті з них, що є червоними. Таким чином учень відповідає на поставлене питання і переходить на наступний етап, де побачить приблизно аналогічний малюнок, але з іншими предметами та у іншій кількості. Проте механіка виконання вправи буде такою ж, як і на попередньому рівні, тож учень зможе закріпити дану тему. Якщо дитина помилиться і обере не той дріб, що треба, то все рівно перейде на наступний етап, просто спочатку правильна відповідь з’явиться на екрані.
Учень/учениця: вміє ділити коло і прямокутник на дві або чотири рівні частини; описує частини, використовуючи слова "половина", "чверть", "четверта частина"; описує ціле як дві або чотири частини; розуміє, що ціле, розділене на більшу кількість рівних частин, створює менші частини.