Тиждень, як відомо, складається з семи днів: понеділка, вівторка, середи, четверга, пʼятниці, суботи та неділі. Потім знову йде понеділок, і це коло повторюється. Знання днів тижня є дуже важливим для дитини. У ході виконання цієї вправи дитина тренуватиме своє знання днів тижня, їхніх назв та порядку. На екрані міститься блокнот, у якому вказано певний день. Під ним є інші назви. Дитина має розташувати їх у правильній послідовності. Наприклад, якщо це понеділок, а треба вказати два наступних дня, то учень має перенести на свої місця вівторок і середу. Але важливо, щоб вівторок був відразу після понеділка, адже тільки такий порядок днів є правильним. Коли учень це робить, то проходить далі, до наступного етапу вправи, де побачить вже інший день тижня, а також нові варіанти для продовження послідовності. Ця вправа допомагає учню зорієнтуватись у часі в масштабах днів та тижнів. А наявність додаткового персонажа, який зображується поряд з блокнотом, додає вправі більшої інтерактивності.
Учень/учениця: знає назви днів тижня та їх послідовність; знає, що доба, тиждень, година – одиниці вимірювання часу; визначає час за годинником з точністю до годин, записує його результати; використовує у записах скорочене позначення одиниць вимірювання часу (год); використовує знання про вивчені величини при розв'язуванні практично-зорієнтованих задач.