Послідовність може бути сформована не тільки за допомогою різних за всіма параметрами предметами, а й завдяки відмінностям елементів, що є здебільшого подібними. Наприклад, у ході виконання цієї вправи дитина має вибирати, де знаходяться правильні позиції для фігур у послідовності, що залежить не тільки від форми елементів, а й від їхнього кольору. На екрані учень бачить перед собою набір елементів, який складається з геометричних фігур, зображених у різних кольорах. У квадраті, де вони зображені, є порожні місця. Туди треба перемістити фігури так, щоб вони відповідали горизонтальному чи вертикальному ряду за кольором. Учень має проаналізувати зображення і взаємозалежність цих критеріїв при побудові послідовності, після чого правильно розташувати фігури. Коли дитина це зробить, то перейде на наступний етап вправи, де побачить новий набір предметів. Але як форма фігур, так і спосіб побудови послідовності вже будуть іншими. Хоча механіка виконання цього завдання залишається такою ж, різноманіття послідовностей робить вправу цікавою.
Учень/учениця: об’єднує об’єкти навколишнього світу в групу за спільною ознакою.