Навколишня дійсність є відносною і складається з безкінечної кількості ймовірностей, підрахувати які людині не під силу. Але поняття про ймовірність є досить важливим для орієнтації у світі. У ході виконання цієї вправи дитина буде використовувати аналітичні здібності, спостереження та памʼять про події для того, щоб зробити висновок про імовірність тої чи іншої події. Наприклад, вірогідність того, що кінь перестрибне двохметровий паркан, невелика, бо висота ця вельми значна, але сила коня та його спритність роблять цю подію більш вірогідною, ніж, скажімо, перестрибування такої ж висоти собакою. На екрані дитина бачить малюнок, що ілюструє певну ситуацію. Малюнок є деталізованим та досить яскравим, щоб зацікавити дитину. До зображення додається питання про ймовірність тої чи іншої події, повʼязаної з цим малюнком. Дитина обирає варіант відповіді на це питання, наприклад, чи достовірним є те, що птахи вирушають в інші країни на крилах. Коли дитина це робить, то проходить далі до наступного етапу вправи, де на учня чекатиме новий малюнок та інше питання до нього.
Учень/учениця: читає задачу; виділяє умову і запитання, про кого або про що йдеться в задачі, числові дані й шукане; обґрунтовує вибір арифметичної дії для розв’язування задачі; записує розв’язання задачі дією із зазначенням найменування результату, коротку відповідь; формулює (усно) повну відповідь на запитання задачі.