Деякі події трапляються частіше, а деякі – рідше, тому використовується поняття про вірогідність тих чи інших випадків. Ця вправа тренує памʼять та аналітичні здібності дитини. У ході її виконання учень матиме змогу більш цілісно зрозуміти концепцію ймовірностей. На екрані учень бачить перед собою досить приємну в плані стилістичного оформлення ілюстрацію. Цей малюнок нагадує картинку з дитячої казки, є яскравим та приємним для сприйняття. Біля нього є питання. Наприклад, дитина бачить хлопчика, який спускається з гірки на лижах, а коло нього мете завірюха. Питання, яке ставиться біля малюнка, стосується сезонів року. Учень має відповісти, чи буде після зими весна. Ймовірність цього (з багатьох природних причин) дуже значна, хоча й не абсолютна. Учень має проаналізувати це, відповісти на питання, після чого перейти на наступний рівень, де буде зображено вже іншу ситуацію, яка супроводжуватиметься новим питанням. Вміння оцінювати ймовірності є дуже важливим для повсякденного використання, як і усвідомлення того, що ймовірність є мірою відносною, адже й у проміжку певного часу трапляються різні події.
Учень/учениця: читає задачу; виділяє умову і запитання, про кого або про що йдеться в задачі, числові дані й шукане; обґрунтовує вибір арифметичної дії для розв’язування задачі; записує розв’язання задачі дією із зазначенням найменування результату, коротку відповідь; формулює (усно) повну відповідь на запитання задачі.