Графіки використовуються для різних цілей. У ході виконання цієї вправи дитина вчитиметься визначати місцезнаходження предмета за його координатами, тобто показниками його положення на умовній діаграмі. Для цього підходить дошка для шахів, адже з нею, можливо, дитина вже стикалась у житті. На екрані учень перед собою бачить таку дошку, на якій у довільній позиції розміщені різні фігури. Учню дається певна координата і питання про те, яка саме з фігур на ній знаходяться. Виконати це завдання легко, якщо навчитись читати координати. Наприклад, треба зрозуміти, що знаходиться на клітинці В-5. Для цього учень на горизонталі знаходить відповідну букву за межами квадратиків, де знаходяться фігури. Від неї йде вертикально лінія квадратів. Учень знаходить пʼятий. Якщо від нього провести горизонтально «шлях» в бік, де містяться цифри, то учень побачить як раз пʼятірку. Там, де перетинаються горизонталь пʼятірки та вертикаль букви «В» і міститься координата, вказана у завданні. На цьому квадратику знаходитиметься фігура. Вибравши її, учень пройде далі, до наступного етапу вправи, де виконає аналогічну дію, тільки йому буде задано шукати нову координату.
Учень/учениця: розпізнає розміщення об’єктів у просторі (класній кімнаті, на подвір’ї тощо), на площині (на аркуші паперу, на стільниці парти, робочому столі тощо); розміщує об’єкти у просторі і на площині: вгорі, внизу, по центру; ліворуч, праворуч, між; під, над, на; попереду, позаду, поруч; встановлює відношення порядку розміщення об’єктів на площині та в просторі (лівіше, правіше, вище, нижче тощо).