Після того, як дитина навчиться розрізняти номінали монет, потрібно закріпити навички рахувати ці копійки. Саме для цього і була зроблена ця вправа, щоб у веселій та ігровій формі домопогти учню потренувати свої вміння рахувати копійки. На екрані учень бачить кілька монет різного номіналу. Знизу зображені 3 гаманці. А під самими гаманями вказана сума копійок, яка знаходиться всередині. Завдання дитити полягає у тому, щоб порахувати всі копійки, натиснувши на кожну, а після цього обрати той гаманець, сума якого співпадає із сумою монет на екрані. Коли дитина це робить з кожним гаманцем, то проходить далі, на наступний етап вправи, виконує аналогічну дію, але вже з іншими монетами та новими цифрами.
Учень/учениця: знає, що товари мають вартість, виражену грошовими одиницями; знає, що одиницями вартості товару є гривня, копійка, їх скорочене позначення (грн, к) та співвідношення між ними; виконує найпростіші розрахунки з використанням монет і купюр; використовує знання про вивчені величини при розв’язуванні практично-зорієнтованих задач; розрізняє поняття «монета» і «копійка».
Учень/учениця: порівнює іменовані числа (з одиницями довжини, маси, місткості, вартості, часу); додає і віднімає іменовані числа (з одиницями довжини, маси, місткості, вартості, часу), подані в однакових одиницях вимірювання.