Ще один з форматів подання інформації у вигляді діаграми – це круг. Весь круг цілком приймається умовно, як щось ціле, а його сегменти – як частини цілого, його долі. Всі вони розфарбовані у різні кольори. Ця вправа вчить дитину зчитувати інформацію, яка подається у вигляді діаграм. На екрані учень бачить перед собою саме таке коло, розділене на сегменти. Над діаграмою міститься питання до вправи, у якому вказано, яку з частин треба знайти: більшу чи меншу. Учень аналізує зображення та знаходить сегмент, який відповідає критеріям пошуку, порівнюючи з іншими. Дитина виділяє його, після чого проходить далі, до наступного етапу завдання. Там учень знову бачить діаграму, тільки вона вже буде докорінно відрізнятись від минулої і кількістю сегментів, і їхнім розміром, і співвідношенням, а також буде й інше питання. Важливо, що якщо учень не зможе відразу правильно визначати розмір сегмента, помилиться, то все рівно продовжить виконання вправи. В такому випадку правильна відповідь просто зʼявиться під неправильною, тож учень зможе зрозуміти свою помилку. Ця вправа корисна для розвитку аналітичних здібностей і розуміння інформації, що подається у вигляді діаграм.
Учень/учениця: розпізнає розміщення об’єктів у просторі (класній кімнаті, на подвір’ї тощо), на площині (на аркуші паперу, на стільниці парти, робочому столі тощо); розміщує об’єкти у просторі і на площині: вгорі, внизу, по центру; ліворуч, праворуч, між; під, над, на; попереду, позаду, поруч; встановлює відношення порядку розміщення об’єктів на площині та в просторі (лівіше, правіше, вище, нижче тощо).